wtorek, 18 sierpnia 2015

WIANKI DEKOTACYJNE - MOJA PASJA

Moja historia z wiankiem zaczela sie calkowicie spontanicznie ,pojechalam na wakacje do cioci ktora mieszka w Wiedniu wchodzac do jej domu od razu rzucila mi sie w oczy jej piekna lampa ktora sama zrobila ,powiedzialam sobie ze jak wroce do domu tez sobie taka zrobie i slowa dotrzymalam ,pozniej zrodzil sie pomysl by zrobic sobie wianek na drzwi gdy go wykonalam ,rodzina ,znajomi  sasiadki stwierdzili ze jest bardzo ladny i zaczely sie zamowienia bylam w wielkim szoku bo nigdy nie myslalam by traktowac dekoratorstwo ktore sprawia mi wele radosci zarobkowo.Natepnie postanowilam wystawic moje prace na allegro zaczely cieszyc sie coraz wiekszym powodzeniem wiec razem z siostra zaispirowalysmy sie pewna blogerka ktora publikowala dekoracje z Holandi i postanowilysmy dotrzec do zrodla po wielu miesiacach udalo sie i tak tez poszerzylam dzialalnosc o rekodzielo artystyczne jak rowniez artykul dekoracyjne i na dzien dzisiejszy na codzien zajmuje sie dekorowaniem sal bankietowych,wykonywaniem moich ukochanych wiankow,kompozycji kwiatowych i handlem artykulami dekoracyjnymi w moim sklepiku stacjonarno-internetowym do ktorego serdecznie zapraszam:)))


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz